Календарне планування для 6 класу за
підручником А.Несвіт. І семестр
№ уроку
|
Дата
|
Підтема, ситуація спілкування
|
Соціокультурна компетенція
|
Мовна компетенція
|
Мовленнєва компетенція
|
Загально-навчальна компетенція
|
Домашнє завдання
|
||||
Граматичний матеріал
|
Лексичний матеріал
|
Читання
|
Аудіювання
|
Мовлення
|
Письмо
|
||||||
Тема:
Я, моя сім’я, мої друзі.
|
|||||||||||
1.
|
|
Знову до школи
|
Вміти:
представити та запитати про
родичів,
дати характеристику зовнішності та характеру людини.
|
Артикль: Означений, неозначений, відсутність артикля
|
ЛО теми
Впр. 1 с. 5
|
Впр.
2,3 С. 5-6
|
Впр.
2,3 С. 5
|
Впр. 1 С.65 Впр. 2 С. 64
|
Впр. 4 С. 6
|
- уважно стежити за презенто
ваною ін.- формацією;
-усвідом- лювати ме- ту поставлено-го завдання
- ефективно співпрацю- вати під час парної та
групової роботи;
- активно застосовува- ти мову, що вивчається;
- знаходити, розуміти і при необхідно-
сті переда-
вати нову інформацію
|
Впр,
2 С.5-6
Скласти діалог 4 репліки
|
2.
|
|
Перший день у школі
|
Артикль: Означений, неозначений, відсутність артикля
|
Впр. 1 с. 5
|
Впр.4
с 6
Впр.6
с.6
|
|
Впр. 7 с. 7
|
Впр. 5 С. 6
|
Впр. 8 С. 7 письм
|
||
3
|
|
Різні сім'ї, різні
традиції
|
Загальні та
спеціальні запитання
|
ЛО теми
|
Впр.
2
С. 10,11.
|
Впр.
2
С. 10,11.
|
Впр. 1 С.10
Впр. 5 С.11
|
Впр. 4 С.11
|
Впр. 6 С.11
|
||
4
|
|
Моя родина
|
|
ЛОтеми. Впр. 4 С.13
|
Впр. 2 С. 12
|
Впр. 2 С. 12
Впр. 3 с. 13
|
Впр. 1 С. 12,
|
Впр.3 с 13
|
Намалюв.
Сі-мейне дерево
і розпов. Впр.
4 с.13
|
||
5
|
|
Сімейне дерево
|
Ступені
порівняння прислівника old
|
|
Впр. 6 с. 15
|
|
Впр.6 С.15
|
Впр. 5 С.15
|
Впр.7 С.16
розповідати
|
||
6
|
|
Мої батьки
|
Теперішній
неозначений час
|
ЛО теми
|
Впр. 2 С. 16-17
|
Впр. 2 С. 16-17
|
Впр. 1 С.16
|
Впр.3 С. 16
|
Розповідь про
батьків
|
||
7
|
|
Мої брати та сестри
|
Ступені
порівняння прикметників
|
ЛО теми
|
Впр. 5 С. 18
|
Повідомлення учнів
|
Впр. 4,6 С. 18
|
Впр. 7 С. 19
|
Впр. 8 С. 19
|
||
8
|
|
Мої
тітка та дядько
|
Теперішні часи
|
ЛО теми
|
Впр. 2,4 С. 20
|
Повідомлення учнів
|
Впр. 3,4 С. 20
|
Впр. 5 С. 21
|
Впр. 6 С. 21
|
||
9
|
|
Мої родичі
|
Теперішні часи
|
ЛО теми
|
Впр.2
С.22
|
Повідомлення учнів
|
Впр. 1 С.21
|
Впр. 1(b) С.21
|
Впр. 4 С. 23
|
||
10
|
|
Характер людини
|
Теперішні часи
|
ЛО теми
|
Впр. 6 С. 24
|
Впр. 4 С. 23
|
Впр. 3,5 С. 23
|
Впр. 6 С. 24
|
Впр. 7 С. 24
|
||
11
|
|
Наші друзі та родичі
|
Тривалі та неозначені часи
Present Simple, Present Continuous, Past
Simple, Future Simple
|
ЛО теми
|
Впр. 1 С.24-25
|
Повідомлення учнів
|
Впр. 4 С.25-26
|
Впр. 2,3 С. 25
|
Повторити лексику і граматику по даній
темі.
|
||
12
|
|
Моя сім’я, мої друзі.
|
|
|
|
|
|
|
Test
|
|
Впр. 5
С. 26
|
|
|
|
Тема : Покупки
|
|
|
||||||
13
|
|
Торговий день
|
|
Теперішній неозначений час
|
ЛО теми С.30
|
Впр. 2 С.31
|
Впр. 1,2 ,3 С.30-31
|
Впр. 4,5 С.31-32
|
Впр. 6
С.32
|
- уважно стежити за презенто
ваною ін.- формацією;
|
Впр. 7
С.32
|
14
|
|
У супермаркеті
|
|
Минулий неозначений час
|
ЛО теми С.33
|
Впр. 4 С.34
|
Впр. 1 С.33
|
Впр. 2,3,5 С.33-35
|
Впр. 1 С.33
|
Впр. 6,7 С.35
|
|
№ уроку
|
Дата
|
Підтема, ситуація спілкування
|
Соціокультурна компетенція
|
Мовна компетенція
|
Мовленнєва компетенція
|
|
Загально-навчальна компетенція
|
Домашнє завдання
|
|||
Граматичний матеріал
|
Лексичний матеріал
|
Читання
|
Аудіювання
|
Мовлення
|
Письмо
|
||||||
15
|
|
Покупки у магазині
|
Вміти:
розповісти та запитати про покупки, магазини, дати характеристики якості
товарів.
|
Теперішній неозначений, тривалий та доконаний час
|
ЛО теми
|
Впр. 2 С.36
|
Впр. 1 С.36
|
Впр. 3,4 С.37
|
Впр. 1 С.36
|
-усвідом- лювати ме- ту поставлено-го завдання
- ефективно співпрацю- вати під час парної та
групової роботи;
|
Впр. 5 С.38
|
16
|
|
Магазини
|
Граматична стуктура місцезнаходження.
|
ЛО теми С.38-39
|
Впр. 3 С.39
|
Впр. 1 С.38-39
|
Впр. 2,3,4 С.39-4
|
|
Вивч. Впр.1с.38-39
|
||
17
|
|
Магазини
|
|
ЛО теми С.38-39
|
Впр. 7с 41-42
|
|
Впр. 5 с. 40
|
Впр. 6 С.41
|
Впр. 8 С.41-42
|
||
18
|
|
Наші покупки
|
Теперішній неозначений час
|
ЛО теми
|
Впр. 1 С.42-43
|
Впр. 1 С.42-43
|
Впр. 2,3 С.43
|
Впр. 3 С.43
|
Впр. 4,5 С.44
|
||
19
|
|
Гроші
|
Минулий неозначений час
|
ЛО теми
|
Впр. 1 С.45-46
|
Впр. 1 С.45-46
|
Впр. 2,3,4 С.46
|
Впр. 3 С.46
|
Впр. 5,6 С.47
|
||
20
|
|
Найкращі лондонські
магазини
|
Минулий неозначений час
|
ЛО теми
|
Впр. 2 С.48-49
|
Впр. 2 С.48-49
|
Впр. 3,4 С.49
|
План
|
Впр. 5 С.49
|
||
21
|
|
Покупки в Лондоні
|
Минулий неозначений час
|
ЛО теми
|
Впр.
2 С. 49
Впр.
4 с. 51
|
Повідомлення учнів
|
Впр. 6 С.50
|
Впр. 3 С. 51
Впр. 5 с. 52
|
Повт. все Покупки
|
||
22
|
|
Покупки
Контр. роб.
|
|
ЛО теми
|
Впр. 4С. 51-52.
|
Впр. 1 С. 51
|
Впр. 2,4 С.51
|
Впр. 3 С.51
|
Впр. 5 С.52
|
||
|
|
|
|
Тема: Харчування.
|
|
|
|||||
23
|
|
Повсякденні
страви
|
Вміти:
розповісти та запитати про якість продуктів, здорове хрчування, страви
|
Теперішній
неозначений час
|
ЛО теми С.56
|
Впр. 3 С. 56
|
Впр. 1 С. 56
|
Впр. 2,3,4 С.56-57
|
Впр.2 С. 56
|
- активно застосовува- ти мову, що вивчається;
- знаходити, розуміти і при необхідно-
сті переда-
вати нову інформацію
|
Впр. 5 С. 57
|
24
|
|
Правильне харчування
|
Прикметники
|
ЛО теми
|
Впр. 6 С. 57-58
|
Повідомлення учнів
|
Впр. 7,8 С. 58
|
Впр. 7 С. 58
|
Впр. 9,10 С. 59
|
||
25
|
|
Час сніданку
|
Теперішні часи
|
ЛО теми
|
Впр. 3
С. 61
|
Впр. 2 С.61
|
Впр. 1,2
С. 60
|
Впр. 4
С. 62
|
Впр.
3 с.61 розп. про себе
|
||
26
|
|
Мій
сніданок
|
Прикметники
|
|
Впр. 7 с. 62
|
|
Впр. 6 с. 62
|
Впрю5 с 62
|
Впр. 8 с. 62 розпов.
|
||
27
|
|
Час обіду
|
Теперішні часи
|
ЛО теми
|
Впр.3
С.64
|
Впр. 1 С.63
|
Впр. 4,5 С.64-65
|
Впр. 2 с. 63
|
Впр. 3 С. 65 розпов.
|
||
28
|
|
На обід
|
Теперішні часи
|
|
Впр. 5 с. 64
|
|
Впр. 6 с. 65
|
Впр.4 С.64
|
Впр. 7 с. 55 письм.
|
||
29
|
|
Приготування їжі
|
Теперішні часи
|
ЛО теми
|
Впр. 1 С. 66
Впр. 3с. 67
|
Впр. 1 С. 66
|
Впр. 2 С. 66
|
Впр. 8 (1)с. 69
|
Написати рецепт
|
||
30
|
|
Пікнік
|
Минулий неозначений час
|
ЛО теми
|
Впр. 4 С.67
|
Повідомлення учнів
|
Впр. 6 ,7 С.68-69
|
Впр. 5 С. 68
|
Впр. 8(2)
С. 69
|
||
31
|
|
Українська кухня
|
Теперішній неозначений час
|
ЛО теми
|
Впр. 3 С.70
|
Впр. 1 С.69
|
|
Впр. 2 С.69
|
Впр. 1-2 с 69-70 вивч слова
|
||
32
|
|
Страви в
Україні
Узагальнення
матеріалу
|
|
|
Впр. 8 с71
Впр. 2
с. 72
|
Впр. 1 с. 72
|
Впр. 5 с. 71
|
Впр. 4 с. 73
|
Впр. 3 с 70
Вивч
|
||
33
|
|
Їжа
|
|
|
|
|
|
|
Test
|
|
Впр.3 b с. 73
|
№ уроку
|
Дата
|
Підтема, ситуація спілкування
|
Соціокультурна компетенція
|
Мовна компетенція
|
Мовленнєва компетенція
|
Загально-навчальна компетенція
|
Домашнє завдання
|
||||
Граматичний матеріал
|
Лексичний матеріал
|
Читання
|
Аудіювання
|
Мовлення
|
Письмо
|
||||||
|
|
|
|
Тема: Спорт.
|
|
|
|||||
34
|
|
Спорт у нашому житті
|
Вміти:
представити та запитати про різні види спорту, дати їм характеристику
|
Прислівник
|
ЛО теми С.78
|
Впр.
3 С. 79
|
Впр.
1,2 С. 78
|
Впр. 1,2 С.78
Впр. 4,5 С. 79
|
Впр. 4 С. 79
|
- уважно стежити за презенто
ваною ін.- формацією;
-усвідом- лювати ме- ту поставлено-го завдання
- ефективно співпрацю- вати під час парної та
групової роботи;
- активно застосовува- ти мову, що вивчається;
- знаходити, розуміти і при необхідно-
сті переда-
вати нову інформацію
|
Впр,
6(a,b) С.
80
|
35
|
|
Спортивні клуби
|
Теперішні та минулі часи дієслів.
|
ЛО теми
|
Впр.
2,3
С. 81.
|
Впр.
2
С.
81
|
Впр. 1 С.80
|
Впр. 2 С.81
|
Впр. 4 С.82
|
||
36
|
|
Ми любимо спорт
|
Модальні дієслова.
|
ЛОтеми.
|
Впр. 5 С. 82
|
Повідомлення учнів
|
Впр. 5.6 С. 82-83
|
Впр. 6 С.83
|
Впр.7 С.83
|
||
37
|
|
Спорт, яким я займаюсь
|
Модальні дієслова.
|
ЛО теми
|
Впр.
|
Впр. 1 С. 84
|
|
Впр.2 С. 84
|
Впр. 7 С. 86 чит. І перекл
|
||
38
|
|
Улюблені види спорту
|
|
|
Впр. 6 с. 85
|
|
Впр. .5 С.85
|
Впр. 4 с. 85
|
Розпов про свій улюбл вид спорту
|
||
39
|
|
Види спорту
|
Теперішній доконаний час
|
ЛО теми С.87
|
Впр. 3 С. 87-88
|
Впр. 1 С. 87
|
Впр. 2,4 С. 87-88
Впр. 5 с. 88
|
Впр. 1,2 С. 87
|
Впр.6 С. 88
|
||
40
|
|
Відомі спортсмени
|
Модальні дієслова.
|
ЛО теми
|
Впр. 2 С. 89-90
|
Впр. 2
С. 89 -90
|
Впр. 1 с. 89
Впр. 3 С. 90
|
Впр. 4 С. 90
|
Впр. 5С. 91
|
||
41
|
|
Контроль аудіювання
|
|
|
|
|
|
|
|
Впр. 1 с.
91усно
|
|
42
|
|
Контроль читання
|
|
|
|
|
|
|
|
Впр. 3 с. 92
|
|
43
|
|
Улюблений вид
спорту
|
|
Конструкція І enjoy + Gerund. Спеціальні запитання.
|
ЛО теми
|
Впр.2
С.91
|
Повідомлення учнів
|
Впр. 1,2 С.91
|
Впр. 3 С.92
|
Підготув. до контролю
письма
|
|
44
|
|
Контроль письма
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Впр. 6 с. 93
|
45
|
|
Спорт у нашому житті
|
|
|
|
|
|
Мовні теми: Їжа, спорт,
моя сім’я, покупки.
|
|
|
Підгот до контролю мовлення
|
46
|
|
Контроль мовлення
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повт вивчені грамат теми
|
47
|
|
Узагальнення матеріалу за Iсеместр
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повт К-цію І enjoy + Gerund. Спеціальні запитання.
|
48
|
|
Підсумковий урок
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Напис про зимові к-ли
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий