Мета :
Продовжувати формувати знання про Україну, розширювати і
поглиблювати поняття громадянськості,
викликати у дітей прагнення бути патріотом своєї країни, розвивати швидкість
мислення й пізнавальні інтереси, допомогти засвоїти
сімейні, родинні та суспільні цінності; залучити батьків до колективної творчої
справи, зацікавити життям класного колективу,виховувати в учнів почуття національної
свідомості, любові і поваги до своєї родини, школи, рідного краю, України .
ПЕРЕБІГ ЗАХОДУ
Класний
керівник. Україна — це земля, де ми
народилися і живемо, де живуть наші батьки, де жили наші предки. Де будуть жити
діти і онуки. Ця земля буде ними успадкована, як успадкували і ми любов до
Батьківщини.
1-й учень
Любіть Україну, як сонце любіть,
Як вітер, і трави, і води...
В годину щасливу і в радості мить,
Любіть у годину негоди
Любіть Україну у сні й наяву,
Вишневу свою Україну,
Красу її вічно живу і нову,
І мову її солов’їну.
Для нас вона в світі єдина, одна
В просторі, в
солодкому чарі...
Вона у зірках і у вербах вона,
І в кожному серця ударі.
Класний керівник. Дорога класна родино! Ми
сьогодні зустрілися на святі «Наша дружна сім’я». І якщо нам пощастить , ми станемо
спільнотою однодумців, друзів, згуртованим колективом, який об’єднує дітей,
батьків, класного керівника.
Подивіться всі на нас:
Ми – найкращий в школі клас!
В Центральній
школі ми вчимося
І цим дуже гордимося!
В
нашім класі друзі всі:
Я
і ти, і ми, і ви.
Всі
ми тут одна сім’я -
Рідна
школо, ти і я!
Сильні,
мудрі та красиві
Всі
спортивні та щасливі.
Ми
не любимо лінитись,
Будем
добре всі учитись.
Живенята
просто клас!
Наш
веселий 10 клас!
Нас
15 в класi,
Ми
всi одна сiм’я,
Стараємось
все вчити
Вiд
А до Я, вiд А до Я.
І всi
талановитi:
На
кого ти не глянь.
Нема
у нас не здiбних,
У
кожного - талант.
В класі є у нас артисти,
Співаки і танцюристи,
Є спортсмени, художники.
Співаки і танцюристи,
Є спортсмени, художники.
У
нас всi - особливi,
Кожен
з нас хороший.
Хто
з нас хто –
Зараз
оголосимо.
·
Я - газету намалюю,
·
Я – вам гарно затанцюю.
·
А я чудово співаю
·
Я на нервах граю!
·
Я вам віршик прочитаю!
·
А я будь-яку роль зіграю!
·
А в спорті всі які хороші!
·
А ще ми любимо гумор
Учитель: Ну,
вистачить, ясно, тут у нас прекрасно! А як з законами у нас?
Учень: Нормально, як у всіх законослухняних громадян! Намагаємося виконувати!
Учитель: І які у нас в класі закони?
Учень: Наприклад, закон добра, турботи і милосердя: будь добрий до ближнього і добро повернеться до тебе!
Учень: Правильно, зробив контрольну сам – допоможи друзям! І двійок менше і успішність підвищується!
Учень: Закон поваги: хочеш, щоб тебе поважали, поважай людську гідність інших людей!
Учень: Так, пам'ятай, істина народжується в суперечці, а не в бійці!
Учень: Закон свободи: кожна людина хоче бути вільний. Відстоюючи свою свободу, не забувай про свободу іншої людини.
Учень: Теж правильно. Хай живе свобода вибору! Тікаючи з уроків сам, не змушуй це робити інших!
Учень: Закон гласності: Ніколи не роби нічого за спиною інших!
Учень: Правильно, не люблю пліткарів і донощиків! Краще гірка правда, ніж солодка брехня!
Учень: Закон нуль-нуль!
Учитель: Це що ще за закон?
Учень: Закон точності! Всі повинні бути в потрібному місці в призначену годину!
Учень: Так, доводиться покрутитися, щоб нікуди не запізнитися!
Учень: Ось так нас 15 бешкетних і веселих, добрих і кумедних, в міру вгодованих і в міру вихованих, іноді відповідальних, а часом таких, що забувають домашнє завдання і навіть розклад, а загалом, дуже дружних і чуйних хлопчиків і дівчат .
Учень: Нормально, як у всіх законослухняних громадян! Намагаємося виконувати!
Учитель: І які у нас в класі закони?
Учень: Наприклад, закон добра, турботи і милосердя: будь добрий до ближнього і добро повернеться до тебе!
Учень: Правильно, зробив контрольну сам – допоможи друзям! І двійок менше і успішність підвищується!
Учень: Закон поваги: хочеш, щоб тебе поважали, поважай людську гідність інших людей!
Учень: Так, пам'ятай, істина народжується в суперечці, а не в бійці!
Учень: Закон свободи: кожна людина хоче бути вільний. Відстоюючи свою свободу, не забувай про свободу іншої людини.
Учень: Теж правильно. Хай живе свобода вибору! Тікаючи з уроків сам, не змушуй це робити інших!
Учень: Закон гласності: Ніколи не роби нічого за спиною інших!
Учень: Правильно, не люблю пліткарів і донощиків! Краще гірка правда, ніж солодка брехня!
Учень: Закон нуль-нуль!
Учитель: Це що ще за закон?
Учень: Закон точності! Всі повинні бути в потрібному місці в призначену годину!
Учень: Так, доводиться покрутитися, щоб нікуди не запізнитися!
Учень: Ось так нас 15 бешкетних і веселих, добрих і кумедних, в міру вгодованих і в міру вихованих, іноді відповідальних, а часом таких, що забувають домашнє завдання і навіть розклад, а загалом, дуже дружних і чуйних хлопчиків і дівчат .
Класний керівник. А зараз, щоб налаштуватися і
на святковий настрій ми пропонуємо всім разом пограти у гру.
Гра «Раз, два, три»
У цьому залі друзі всі! Раз, два, три.
(Плещуть у долоні)
Ось і я, і ти, і ми! Раз, два, три.
Привітайся з тим, що зліва. (Вітаються.)
Привітайся з тим, що справа...
Ми — одна сім’я. (Беруться за руки.)
У цьому залі друзі всі! Раз, два, три.
Ось і я, і ти, і ми! Раз, два, три.
Посвари того, що зліва. (Сварять.)
Посвари того, що справа...
Ми — одна сім’я.
У цьому залі друзі всі! Раз, два, три.
Ось і я, і ти, і ми! Раз, два, три.
Пожалій того, що зліва.
{Гладять по голові.)
Пожалій того, що справа...
Ми — одна сім’я.
У цьому залі друзі всі! Раз, два, три.
Ось і я, і ти, і ми! Раз, два, три.
Посміхнись тому, що зліва.
(Посміхаються.)
Посміхнись тому, що справа...
Ми — одна сім’я.
А зараз давайте пограємо
І конкурс — “Історичний”
Питання Для І команди:
1. Яке місто називали матір’ю міст руських? (Київ).
2.
Коли ми святкуємо
День незалежності? (24 серпня).
3.
Назвіть імена трьох
братів, засновників міста Києва (Кий, Щек,
Хорив).
4.
Назвіть головну річку
України (Дніпро).
5.
Назвіть національні
символи України (Герб, Прапор, Гімн).
1. У якому році була прийнята Конституція України? (28 червня 1996 року).
2.
Що означає слово
"козак”? (Вільний чоловік).
3.
Назвіть ім'я першого
президента незалежної України (Леонід Кравчук).
4.
Назвіть
найвидатнішого гетьмана України (Богдан
Хмельницький).
5.
Прочитайте перші
рядки Гімну України (“Ще не вмерли України ні слава, ні воля”).
Учитель .Яке різноманіття художніх творів оточує нас. Це казки
і оповідання, вірші та байки. Вони добрі і повчальні, знайомлять нас зі своїми
героями та вчать, як жити у гармонії з природою та любити свій рідний край.
Питання для І
команди:
1. До якого
календарного циклу відноситься ПІСНЯ: “Щедрик, щедрик, щедрівочка,
Прилетіла
ластівочка...” (Зимового).
2. Хто автор вірша:
"Тече вода в синє море, та не витікає;
Шука козак свою
долю, а долі немає” (Т. Шевченко).
3. Володимир Винниченко про
свого літературного героя сказав так: "Наче біс який сидів у хлопцеві!..
Спокій був його ворогом...” Назвіть його. (Федько-
халамидник).
4.
Назвіть справжнє ім’я
Лесі Українки (Лариса Петрівна Косач).
5.
Народився на
Кіровоградщині, автор повісті "Звук павутинки" (Віктор Близнець).
1. У творі якого сучасного українського письменника
розповідається про Карафольку, Яву, Контрибуцію, Гаменготепа, тореадорів? (Всеволод Нестайко “Тореадори з Васюківки").
2.
Яку річку Олександр
Довженко назвав "зачарованою"? (Десну).
3.
Які твори писали
Григорій Сковорода, Петро Гулак-Артемовський, Євген Г ребінка, Леонід Глібов? (Байки).
4. Назвіть ім'я українського гумориста і сатирика, якому
належать ці рядки: "В темну нічку-петрівочку сон мені приснився,
Що
славетний Тарас Бульба в Києві з'явився.
Іде
козак Хрещатиком, іде бадьориться.
Яка ж
тепер, — каже, — гарна та пишна столиця!" (П. Глазовий).
5. Як звали батька Тараса Шевченка?(Григорій).
У кожного народу, кожної країни є свої звичаї та
традиції. Є вони і в українців. їх треба знати і поважати, адже це наша
історія, наша самобутня душа і культурна спадщина.
Ill
конкурс — “Традиції та звичаї”
Питання для І команди:
1. Який м'ясний продукт називають українським
“наркотиком”? (Сало).
2. Варені вироби з тіста, можуть бути начинені капустою,
вишнями, картоплею, вишкварками (Вареники).
3. Традиційна українська перша страва, а її поїдання
супроводжується справжнім культом (Борщ).
4. Який глиняний посуд одягали на голову
чоловіка-українця, щоб стрижка була рівною і красивою? (Макітра).
5. Назвіть дерева-символи України (Дуб, тополя, верба).
1. Який виріб із борошна українці вважають найбільшою
святинею? (Хліб).
2.
Яку рибу козаки
носили на голові? (Оселедець).
3.
Який кущ українці
вважають своїм символом? (Калина).
4.
Національна барва
українців (Жовто- блакитна).
5.
Як називається
мистецтво розмальовувати яйця? (Писанкарство).
Бібліотекар: Кожен народ має свою літературу, свою рідну мову. Для
нас — це українська мова — мова наших предків, мова кохання, музики, мова
єднання.
IV конкурс "Гордість України”.
1. Українська співачка, переможець конкурсу
"євробачення", 2004 рік
а) Руслана; в) Ані Лорак; с)
Світлана Лобода), д) Алла Пугачова).
2. Перший космонавт незалежної України а) Георгій Береговий; в) Леонід Каденюк; с)
Сергій Корольов; Юрій Гагарін).
3.
Ім'я українського
футболіста, який має таке ж прізвище, що й великий поет, автор "Кобзаря”
(а) Богдан; в) Степан; с) Андрій; д) Василь).
4.
Танцювальний проект,
що не має аналогів у світі, у якому приймає участь велика кількість
учасників-танцюристів (а) брейк-данс; в) майдан’с; с) танцюють всі; д)
танці з зірками).
5. Брати-велетні, "сталеві кулаки” які прославили
Україну на весь світ (а) брати Борисенки; в) брати Акробати; с) брати
Клички; а) брати Пономаренки).
6. Які грунти переважають на Кіровоградщині? А)глинисті ;
б) чорнозем ; в)піщані; д)болотні
грунти.
Ми вже з вами зясували, що всі ми добре ерудовані. А тепер давайте трохи
відпочинемо і проведемо конкурс «Відгадай мелодію»
А тепер перейдемо до практичного завдання. До нас завітала мама нашого учня
, яка покаже вам майстер-клас з бісероплетіння.
А щоб наша зустріч не була марною на знак миру, злагоди та дружби між
нашими класами давайте виготовимо голубів дружби .
Наша зустріч добігає кінця. Сьогодні ми здійснили
уявну подорож по рідній Україні. Згадали її славне історичне минуле, поринули у
світ літературних героїв, милувалися народними звичаями та традиціями,
вслуховувалися у співучу українську мову і мелодійну пісню.
Діти, у спадок вам дісталися безцінні духовні скарби.
І ваш обов'язок — зберегти їх і примножити, щоб донести крізь час і простір до
майбутніх поколінь. А допоможуть вам у цьому книги, які є у шкільній
книгозбірні.
Пам'ятайте, майбутнє України у ваших руках і тільки від
вам залежить, яким воно буде!
Комментариев нет:
Отправить комментарий